نماد سایت سامانه حقوق کسب و کار

تلفن شکایات وزارت کار

تلفن شکایات وزارت کار

تلفن شکایات وزارت کار

تلفن شکایات وزارت کار در ایران، شماره 2500 است. این شماره در تمام ایام هفته از ساعت 8 صبح تا 8 شب پاسخگوی شکایات و سوالات کارگران و کارفرمایان در زمینه‌های مختلف روابط کار است.

برای تماس با تلفن وزارت کار، ابتدا باید کد تلفن کشور ایران (0098) را شماره‌گیری کنید. سپس کد 21 را برای تهران شماره‌گیری کنید. در نهایت، شماره 2500 را شماره‌گیری کنید.

کارگران و کارفرمایان می‌توانند شکایات خود را در زمینه‌های زیر با تلفن وزارت کار مطرح کنند:

پس از تماس با تلفن وزارت کار، اپراتور سوالاتی از شما خواهد پرسید تا شکایت شما را ثبت کند. اپراتور همچنین به شما توضیح خواهد داد که مراحل بعدی پیگیری شکایت شما چگونه خواهد بود.

علاوه بر تلفن وزارت کار، کارگران و کارفرمایان می‌توانند شکایات خود را به صورت حضوری یا کتبی نیز به ادارات تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان‌ها ارائه دهند.

در ادامه، مراحل تماس با تلفن وزارت کار را به صورت خلاصه توضیح می‌دهیم:

  1. کد تلفن کشور ایران (0098) را شماره‌گیری کنید.
  2. کد 21 را برای تهران شماره‌گیری کنید.
  3. شماره 2500 را شماره‌گیری کنید.
  4. اطلاعات خواسته شده را به اپراتور ارائه دهید.

علاوه بر تلفن وزارت کار، کارگران و کارفرمایان می‌توانند شکایات خود را به صورت حضوری یا کتبی نیز به ادارات تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان‌ها ارائه دهند.

در ادامه، برخی از سوالات متداول در مورد تلفن وزارت کار را پاسخ می‌دهیم:

آیا تماس با تلفن وزارت کار رایگان است؟

بله، تماس با تلفن وزارت کار رایگان است.

آیا تماس با تلفن وزارت کار محرمانه است؟

بله، تماس با تلفن وزارت کار محرمانه است. اطلاعات شما بدون رضایت شما به دیگران فاش نخواهد شد.

آیا امکان پیگیری شکایت از طریق تلفن وزارت کار وجود دارد؟

بله، امکان پیگیری شکایت از طریق تماس وجود دارد. شما می‌توانید با تماس با تلفن وزارت کار از مراحل پیگیری شکایت خود مطلع شوید.

امیدوارم این توضیحات مفید بوده باشد.

با توجه به مشکلات روز افزون ، شما کارگران و کارفرمایان محترم می توانید با وکلای متخصص ما به صورت شبانه روزی از طریق شماره تماس های 09937174327 و 09937174328 در ارتباط باشید.

خروج از نسخه موبایل